miércoles, 23 de noviembre de 2016

Informazioa bilatzen... FCB



Informazioa bilatzen

FCB


BILAKETAK EGITEKO ERREMINTAK:
1. Kakotxorik gabe: Lehenik eta behin, informazioa interneten bilatu egin dut, FCB-ko webgune ofizialean. Hau ateratzeko, fcb baino ez dut idatzi behar izan. Bertan hauxe agertu zait: https://www.fcbarcelona.es/

2. Kakotxoekin: Ondoren, aurreko pausuan interneten idatzitako testu edo hitzari kakotxoak gehitu dizkiot zerbait aldatzen bazen ikusteko. Adibidez: 'fcb'. Hau bilatu eta gero, informazio bera agertu zaidala konturatu naiz.

3. + zeinua: Bi pausu hauek egin ditudanean, berriro ere fcb idatzi dut, baina oraingoan fcb + entrenadores bilatu dut. Oraingoan, informazio ezberdina agertu zait.

4. OR eragilea: Azkenik, interneten 'futbol club barcelona OR real madrid' bilatu dut ea zer agertzen zen ikusteko. Oraingo honetan ere, informazio guztiz ezberdina agertu zait. Hauxe hain zuzen ere:

Ariketa honekin, konturatu naiz interneten informazioa bilatzeko zehatza izan behar dela eta askotan sugerentzia asko agertzen zaizkigula beste gauzaren bat bilatu nahi baldin badugu.







1 comentario: